Powered by Smartsupp

Reklamácie a vrátenie tovaru

Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste, preto sa snažíme ponúkať iba kvalitné a spoľahlivé produkty. Ak by ste však z akéhokoľvek dôvodu potrebovali tovar reklamovať alebo vrátiť, sme pripravení celý proces vybaviť rýchlo, jednoducho a k obojstrannej spokojnosti.

Na tejto stránke nájdete všetky potrebné informácie o tom, ako postupovať pri vrátení alebo reklamácií tovaru a aké sú podmienky.

Dôležité upozornenie

Po doručení zásielky (prostredníctvom kuriéra alebo našej uTools prepravy) je potrebné nahlásiť poškodený alebo chýbajúci tovar najneskôr do 24 hodín od prevzatia.


Ako postupovať?

  1. Podrobne vyplňte náš formulár
    Otvorte náš interaktívny formulár a vyplňte všetky požadované údaje priamo vo vašom prehliadači. Zaberie vám to len pár minút a je to jednoduché.

    Otvoriť reklamačný formulár <
     
  2. Odoslanie formulára
    Po vyplnení formulár stiahnite. Následne máte dve možnosti:
     
    • odoslať ho e-mailom na adresu reklamacie@utools.sk
    • vytlačiť a odovzdať nášmu šoférovi alebo obchodnému zástupcovi pri najbližšej návšteve
       
  3. Čo nasleduje ďalej
    Vašu požiadavku sa vždy snažíme spracovať čo najskôr, zvyčajne v priebehu niekoľkých pracovných dní. Aj keď nie vždy môžeme reagovať okamžite, urobíme maximum pre rýchle a férové vybavenie. O ďalšom postupe vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Prihláste sa na odber noviniek.

Získajte prehľad o novinkách, akciových ponukách a mnoho ďalšieho.

Súhlasím s podmienkami ochrany osobných údajov.

Copyright © 2025 uTools • Všetky práva vyhradené